بهترین راه برای تمیز کردن صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 اسفند 1401
بازدید : 332
نویسنده : pone

پاکسازی پوست همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم به 3 روش انجام می شود: روش کلینیکی که بهترین روش پاکسازی صورت در منزل است، آرایشگاه و کلینیک چون از تجهیزات معمولی و غیر تخصصی استفاده می شود، بدون استریلیزاسیون. برای نظافت در منزل و آرایشگاه ها می باشد و فردی که این کار را انجام می دهد دوره غیر تخصصی پاکسازی پوست را گذرانده است. اما پاکسازی صورت توسط دستگاهی در کلینیک انجام می شود.


اما در یک کلینیک زیبایی شناخته شده پاکسازی توسط متخصص پوست انجام می شود و پزشک متخصص پوست صورت را به روش های مختلف پاکسازی می کند.
اگر قصد انجام مزوتراپی صورت برای رفع لک دارید، بهتر است ابتدا درمان مزوتراپی را تمام کرده و سپس اقدام به پاکسازی پوست کنید. زیرا بعد از ماه، تعدادی زخم کوچک روی پوست ایجاد می شود که در پاکسازی اختلال ایجاد می کند.


فواید پاکسازی صورت چیست؟
از فواید لایه برداری می توان به آبرسانی پوست اشاره کرد که باعث افزایش رطوبت پوست می شود که برای رساندن رطوبت به لایه بیرونی بسیار مفید است. آبرسانی برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند.
ماساژ صورت باعث افزایش جریان خون در زیر پوست می شود. بدن را آرام می کند و به حذف مواد حامل اکسیژن کمک می کند و با تحریک پوست مواد زائد را دفع می کند.
اکسیداسیون باعث درمان آلودگی های صورت، پوستی زیبا و شاداب می شود و آلودگی های سطحی، جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند.
پاکسازی به مواد معدنی و مواد اکسیژن دار اجازه می دهد تا به سطح درم پوست (لایه داخلی واقع در زیر سطح پوست) برسند.
در لایه درم کلاژن وجود دارد و پاکسازی صورت با پوست یا صورت باعث بهبود پوست می شود. https://fatemehhabashi.com/


چگونه برای سلامت پوست صورت خود برنامه ریزی روزانه داشته باشیم؟
از پاک کننده مناسب استفاده کنید: پوست خشک، چرب یا معمولی. هنگام انتخاب یک پاک کننده، یکی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد. روی بطری ها، نوع پوست نشان داده شده است، اگرچه برای پوست های چرب، خشک، مختلط و انواع پوست مناسب است. شستن بیش از حد سخت می تواند به پوست شما آسیب برساند.
دو بار در روز صورت خود را بشویید: صورت خود را دو بار در روز صبح و شب بشویید. مهم است که آن را در شب بشویید و آرایش روزانه را از صورت خود پاک کنید. اگر پوست چرب دارید، می توانید چندین بار در روز صورت خود را با شستشوی صورت غیر کومدوژنیک بشویید تا از جوش زدن پوست جلوگیری کنید.


پوست خود را مرطوب کنید: اگر پوست شما خشک است، از مرطوب کننده استفاده کنید. بهتر است بعد از هر بار شستشوی صورت از کرم مرطوب کننده صورت استفاده کنید. ایده خوب دیگر این است که آن را قبل از آرایش روی صورت خود بمالید. مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد. به نوشته های روی کرم که نوع پوست را مشخص می کند دقت کنید. صبح ها بهتر است از مرطوب کننده ای استفاده کنید که حاوی ضد آفتاب نیز باشد.

پوست خود را لایه برداری کنید: برخی از افراد با لایه برداری و روشن کردن پوست خود موفق هستند. بیش از حد لایه برداری نکنید زیرا ممکن است به پوست آسیب برساند.
به طور کلی می توانید چندین بار در هفته از این روش استفاده کنید. در طول درمان آکنه بهتر است پوست را تمیز نکنید زیرا این کار می تواند مشکلات پوستی را بدتر کند.


انواع لایه برداری
لایه برداری شیمیایی معمولا سخت تر است. زیرا این نوع پاک کننده پوست شامل استفاده از مواد شیمیایی است که به حذف لایه بالایی پوست مرده کمک می کند. این درمان برای کسانی که پوست چرب دارند بهترین است.
لایه برداری فیزیکی از اصطکاک برای از بین بردن پوست مرده استفاده می کند. محرک های فیزیکی رایج عبارتند از دستمال مرطوب صورت، پاک کننده ها و دستکش های قابل احتراق. این نوع پوست برای پوست های خشک عالی است اما می تواند پوست های حساس را تحریک کند. برای این کار می توانید به متخصص پوست، زیبایی یا اسپا مراجعه کنید.
همیشه بعد از لایه برداری صورت خود را مرطوب کنید.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


ما یک برس صورت را برای لایه برداری توصیه می کنیم. فیس براش یک دستگاه کوچک دستی است که شش برابر بهتر از حد معمول پوست صورت را شسته و تمیز می کند. دارای چندین برس برای ماساژ صورت، لایه برداری، استفاده از کرم های آرایشی، پاکسازی و شستشو می باشد. برس صورت بسیار نرم و دارای حرکت سریع است که هر دو از عوامل مهم در نظافت و شستشوی صورت هستند. اثرات استفاده از برس صورت شامل جلوگیری از چین و چروک و جوش های سر سیاه، شل شدن عضلات پوست و غیره است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com